Ten, którego imienia nikt nie pamięta

- Kim pan jest?
- Jestem bogiem.
- Bogiem czego?
- Kto?

z dialogów Mannitou

obrazek
Ten, którego imienia nikt nie pamięta
Frakcja: Bogowie
Właściwości: Pija lemoniadę
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia:

Ten, którego imienia nikt nie pamięta, czasem dla wygody zwany Sklerotykiem, należy do panteonu bogów.

Ten, którego imienia nikt nie pamięta, może dokonać raz w ciągu gry dodatkowego strzału, działającego dokładnie tak samo, jak normalny strzał bogów. Poza tym, może wręczyć posążek dowolnie wybranej osobie, jeśli mu go dano. Mannitou wówczas informuje wszystkich graczy, jaka frakcja przejęła posążek, oraz budzi na moment obdarowanego w celu potwierdzenia przekazu; oczywiście po zaśnięciu tego, którego imienia nikt nie pamięta.

Fabuła

Ten, którego imienia nikt nie pamięta - bóg, nikt nie pamięta jednak, czego, aczkolwiek złośliwi twierdzą, że sklerozy. Ta użyteczna w pozaczasie właściwość powoduje, że okazjonalnie zapomina o limitach użycia piorunów czy regułach posługiwania się posążkiem. Czy komuś na coś to się przyda?

Warianty i ciekawostki

  • Armageddon miał umożliwiać temu, którego imienia nikt nie pamięta, jednokrotne wywołanie u kogoś amnezji, uniemożliwiające mu budzenie się w nocy i korzystanie ze swoich szczególnych właściwości do końca Armageddonu. Jedyny wariat po poddaniu amnezji prowadził do wyłączenia Armageddonu.