Sprzedawca objazdowy

Sprzedawca objazdowy decyduje, z której strony będzie sprawdzał podkładanie posążków. … Durniu, z tej strony są niemal same trupy.
z dialogów początkującego Mannitou

obrazek
Sprzedawca objazdowy
Frakcja: Bandyci
Właściwości: Wykrywa podłożone posążki
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Dla dużej frakcji Mocna

Sprzedawca objazdowy to postać z grona bandytów.

Sprzedawca objazdowy może robić w nocy porządki, które polegają na próbie wydobycia posążka od wszystkich bandytów. Jakkolwiek absurdalnie to brzmi, jest to zupełnie sensowne w wypadku działalności postaci podkładających posążki, np. Cichej Stopy. Po wykonaniu nieudanych porządków sprzedawca nie może powtarzać ich przez dwie najbliższe noce.

Ponadto sprzedawca nocy o numerze równym zmiennej SH (po przypłynięciu statku) wybiera sobie kierunek (lewo/prawo), w którym będzie rozwijał kontrolę rynku. Od tej pory, jeżeli posążek zostanie podłożony osobie siedzącej po tej stronie od sprzedawcy, Mannitou informuje go o tym fakcie (bez wzmianek o konkretnej osobie).

Fabuła

Sprzedawca objazdowy - Próbował sprzedaży ogórków kiszonych, energii elektrycznej czy białej czekolady. W końcu znalazł zarobek w dziale nielegalnych hot-dogów (z wkładką CENZURA…). Jedyna osoba w całym miasteczku z nieprzeciętnym wyczuleniem przeciwbałaganowym, co umożliwia detekcję kiepsko wykonanych skrytek.

Warianty i ciekawostki

Sprzedawca może mieć szczególne właściwości w połączeniu z przedmiotami.