Śmietnik

Niniejsza strona zawiera różne rzeczy zarzucone do tego stopnia, że dawanie im oddzielnych stron jest w zasadzie złym pomysłem.

Zupełnie niepotrzebna postać zajmująca się hodowlą śliwek

Zupełnie niepotrzebna postać zajmująca się hodowlą śliwek to postać przynależąca do Team Fronkensztejn.

Ogólne właściwości

Zupełnie niepotrzebna postać zajmująca się hodowlą śliwek może raz w ciągu gry zabić dowolną nienapromieniowaną osobę.

Stajenny

Stajenny to postać z grona Murzynów.

Ogólne właściwości

Stajenny może raz na grę, po ruchu Murzynów, poznać położenie posążka. Jeżeli zaś go w ten sposób przejmie, może go podkładać, zupełnie jak Cicha Stopa.

Butolinka

Butolinka to postać z grona bogów.

Ogólne właściwości

Butolinka raz w ciągu gry może uśmiercić chwilowego właściciela posążka.

Gliniany dzbanek

Gliniany dzbanek to postać z grona wariatów.

Ogólne właściwości

Gliniany dzbanek raz na grę, od czwartej nocy, może sprawić, że wszyscy członkowie frakcji chwilowego posiadacza posążka będą następnego dnia zajęci (jak w wypadku farmera).

Chindiana Wąs

Chindiana Wąs to postać z grona wariatów.

Ogólne właściwości

Chindiana może próbować zachęcić jakąś osobę do zjedzenia jego wąsów. Nie udaje mu się, gdy dana osoba ma posążek, należy do ufoli lub jest zasłoniona. W przeciwnym wypadku:

  • Chindiana traci wąsy (nie może powtarzać umiejętności);
  • Chindiana poznaje wszystkich członków frakcji osoby wskazanej.

Cięcia w budżecie

Jest to jedna z przeszkadzajek, obecnie zablokowana na skutek uznania za wyjątkowo denerwującą graczy.

W skrócie

Ograniczenia zasobu samogłosek. Za pomyłki - kary.

Historyjka

Dzień samogłoski polega na tym, ze zaszły cięcia w budżecie i w ramach oszczędności mieszkańcy Bumbum City muszą się ograniczyć na jeden dzień do samogłoski 'i' i jeszcze paru, określonych przez Mannitou, samogłosek.
Konsekwencje nie przestrzegania (opcje):
1) Osoby, które 3 razy złamią regułę będą nękane po nocy przez urzędasów i nie będzie mowy o żadnej nocnej akcji, jeżeli postać takową posiadada. Wybór samogłoski należy do Mannitou. Jeżeli wszyscy Indianie poza Samotnym Kojotem są tej nocy nękani, to samotny kojot dostaje dodatkowe zabójstwo. Na samogłoskę i wszyscy, jako szlachetni członkowie miasta (rada) dostają upust i mogą jej używać mimo wszystko.
2) W BumBum city bardzo rygorystycznie wszyscy podchodzą do kwestii prawnych (oprócz kradzieży i morderstw), dlatego osoby, które 3 razy złamią regułę będą tak zawstydzone, że nie będą mogły brać dzisiaj udziału w żadnych późniejszych głosowaniach.
3) Prawo i sprawiedliwość rządzą tym miastem. Śpiewające fortepiany…!
Uwaga: za złamanie reguły nie liczy się każdej samogłoski a każde zdanie.
UwagaII: jeżeli nie będzie nikogo do głosowania, to wybierają i głosują jawnie odkryci dobrzy obywatele. Jeżeli i takowych nie ma, to głosowań tego dnia więcej nie będzie i wszyscy powoli zasypiają…

Oznaczenia

1 dzień, ***

Zjadliwy Wirus Tajniak

Jest to jedna z przeszkadzajek.

W skrócie

Osoba która choć raz trzymała posążek ginie po 2 dniach od zebrania posążka i nie wie, dlaczego to się stało.

Historyjka

Pewnego dnia na Bum-Bum City spadła olbrzymia porcja promieniowania gamma. Aktywowała ona tajemniczego wirusa z galaktyki Psi znajdującego się na posążku. Wirus zaraził świnię i zmutował z świńską grypą. Wirus był na tyle sprytny, że stał się niewykrywalny i powrócił do posążka.
Od tej pory do końca gry lub anulowania zdarzenia każdy posiadacz posążka ginie 2 doby po jego pierwszym otrzymaniu.

Uwaga

Jeżeli ta karta zostanie wyciągnięta razem z kartą Wirus, to gracze giną po 1 dobie od otrzymania posążka (!).

Oznaczenia

Niesk., tajn., **

hm