Pogromca Stokrotek

Gińcie, o zdradliwi poplecznicy bladych twarzy!
Pogromca do swych ofiar

obrazek
Pogromca Stokrotek
Frakcja: Indianie
Właściwości: Kumuluje zabójstwa Indian
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Dla dużej grupy Psuje metagrę Mocna

Pogromca Stokrotek to postać z plemienia Indian.

Pogromca Stokrotek może zażądać, by Indianie zamiast zabijania danej nocy poznęcali się nad florą. Nieużyte zabójstwa kumulują się i Pogromca może ich którejś nocy użyć, znów zamiast zabójstw zwykłych.

Na przykład: Indianie przez dwie noce posiadali posążek, ale Pogromca wymuszał ich odpoczynek. Trzeciej nocy Indianie stracili posążek. Wówczas Pogromca użył skumulowanych zabójstw i Indianie zabili cztery osoby (nie pięć, ponieważ ich normalne zabójstwo przepada).

Pogromca nie może zażądać znęcania się nad stokrotkami, gdy żyje szamanka, Płonący Szał, Wieczorny Grzyb lub Wojownik. W razie śmierci Pogromcy skumulowane zabójstwa przepadają, chyba że w tym momencie pozostał już tylko Samotny Kojot, który może wówczas zużyć połowę z nich zaokrągloną w górę.

Fabuła

Pogromca Stokrotek - Pewnego pięknego dnia podczas swojego dzieciństwa jego rodzina zauważyła nowy rodzaj kwiatów… tylko on ostrzegał, że kwiaty te mają ostre, spiczaste zęby… tylko on padł ich ofiarą. Na nic zdały się tłumaczenia, że okolicznym rycerzom uciekł królik - młody Indianin postanowił poświęcić życie walce z tajemnym wrogiem prawowitych mieszkańców Dzikiego Zachodu.

Warianty i ciekawostki