Pianista

-Ginie Bartek, który był… pianistą! Bartek, wskaż, kogo chcesz zabić, i pamiętaj, że twoja następna śmierć będzie definitywna! Bartek pianinuje Krystofera, który był… saksofonistą. Brakuje nam chyba tylko śpiewaczki…
-O słodka tajemnico życia, nareszcie cię odkryłam!
-No dobra, dorzućcie jeszcze perkusję.

z dialogów Mannitou

obrazek
Pianista
Frakcja: Miasto
Właściwości: Przy pierwszej próbie zabicia go zabija kogoś innego i żyje dalej
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Dla dużej grupy Psuje metagrę Do kminienia Mocna

Pianista to postać należąca do miasta.

W pierwszym momencie, w którym pianista zginąłby i odkrywa się jego kartę, zrzuca pianino na dowolnie wybraną osobę (zabija ją) i żyje dalej do kolejnej, tym razej normalnej śmierci. Jeżeli pianista zginąłby w nocy, wie, kto był obudzony w czasie jego zabójstwa.

Należy zauważyć, że dotyczy to tylko sytuacji, w których każda inna postać zostałaby zabita. Na przykład, jeżeli pianista jest chroniony przez ochroniarza, to w razie zaatakowania pianisty nie budzi się on ani niczego nie zabija.

Fabuła

Pianista - Gdy w pomieszczeniu rady stoi pianino na kółkach, wyniesiona z baru wiedza o położeniu dźwigni zwalniającej blokadę może okazać się… przydatna.

Warianty i ciekawostki

Pianista był na początku humorystyczną postacią dysponującą mocą odbijania fortepianów Mannitou - zmieniania ich celów. Najczęstszym efektem dołączenia postaci w tej formie było notoryczne łamanie reguł przez miastowych.