Lucky Luke

- Z czysto mechanicznego punktu widzenia Lucky Luke jest… bandytą.
z dialogów Mannitou

obrazek
Lucky Luke
Właściwości: Próbuje dorwać posążek
Stopień rewolowania: 10/13
Oznaczenia: Rewol

Lucky Luke to działająca samotnie postać, której celem jest przejęcie posążka i utrzymanie go do najbliższego wieczora.

LL co noc dokonuje próby kradzieży posążka. Jeżeli mu się nie uda, dowiaduje się, kto w danej chwili ma posążek.

LL może raz w ciągu gry zabić jakąś osobę. LL może również raz w ciągu gry zadeklarować śledzenie kogoś i przejąć posążek, jeśli ta osoba go otrzyma.

LL jest rewolwerowcem, zatem niezależnie od wyniku głosowania wygrywa pojedynki z nierewolwerowcami i ma szansę na wygraną z typowymi rewolwerowcami, jako że zwykle posiada 10. stopień rewolowania. Jednak jeżeli w grze znajduje się Bruce Willis, LL otrzymuje 13. stopień rewolowania, zatem wygrywa automatycznie także z normalnymi rewolwerowcami.

Interakcje szczególne

LL nie może zostać wilkołakiem, w razie próby ugryzienia bez uśmiercenia automatycznie zabija obecnego wilkołaka alfa.

Fabuła

Lucky Luke - Przybyły przypadkiem do miasteczka, postanawia wywieźć posążek w jakieś w miarę bezpieczne miejsce. Problem polega nie na znalezieniu odpowiedniego miejsca, lecz przekonaniu kogokolwiek, że jest to rozwiązanie odpowiednie…

Warianty i ciekawostki

  • Niektóre warianty zawsze obdarzają LL 13. stopniem rewolowania.