Kieszonkowiec

Jest zaiste ciekawą kwestią, jak kieszonkowiec dobiera się do postaci bez toreb i kieszeni.
z dialogów Mannitou

obrazek
Kieszonkowiec
Frakcja: Bandyci
Właściwości: Okrada osoby tuż przed zapadnięciem zmroku
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Psuje metagrę Mocna

Kieszonkowiec to postać z grona bandytów.

Kieszonkowiec może po przeszukaniu i procedurach z nim bezpośrednio związanych ujawnić się. Wówczas kieszonkowiec wskazuje graczy, których chce okraść, w liczbie trzech. Następnie zaczyna się noc i kieszonkowiec (wraz z ewentualnym wskazanym świadomym posiadaczem posążka) dowiaduje się o tym, czy udało mu się przejąć artefakt. W razie powodzenia reszta graczy jest informowana o tym fakcie dopiero w razie przejęcia posążka przez miastowego lub zbudzeniu się frakcji bandytów.

Jeżeli kieszonkowiec wskaże kilku posiadaczy posążków (ze względu na pojawienie się fałszywych), zgarnia wszystkie.

Fabuła

Kieszonkowiec - ZUO MARKET POLECA!!!!…. No cóż, może ZUO MARKET nie działa na Dzikim Zachodzie, faktem jest jednak, że ostatnio ktoś w Bumbum City zaczął sprzedawać w niskich cenach modne ubrania z serii DUŻO KIESZENI. Kto je dostarczył, jak je przemycił i po jakie licho? Cóż, jest to trudne pytanie, ale wydaje się, że istnieje odpowiedź.

Warianty i ciekawostki

  • Kieszonkowiec jest oczywiście dosyć wredną postacią, jeśli oprócz bandytów żyją 3 osoby.