Janosik

Eeee… mówimy o Płatniku na Linuksa?
poborca podatkowy nt. Janosika

obrazek
Janosik
Właściwości: EMO!
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Dyskusyjna Psuje metagrę Niezwiązana

Janosik to działająca samotnie postać, której celem jest zostanie powieszonym (lub ewentualnie zlinczowanym).

Janosik orientuje się, kiedy podłożono mu posążek i wówczas go przejmuje. W razie przeszukania w dzień jest jednak traktowany jako osoba nieposiadająca posążka, chyba że zostanie przesłuchany.
Janosik nie może głosować za przesłuchaniem.

Fabuła

Janosik - Nie powinien znajdować się na Dzikim Zachodzie? Zdecydowanie nie! Nie zmienia to faktu, że jako osoba względnie niezainteresowana posążkiem potrafi zaobserwować, jak bardzo tragicznie zapowiada się historia miasteczka. Dlatego postanowił się ofiarować, w nadziei na względną poprawę sytuacji rady. Gdy starał się wymyśleć możliwie najokrutniejszą dla swego honoru śmierć, nie wiedział jeszcze nic o braku sznurów w miejscowych magazynach…

Warianty i ciekawostki

  • Janosik nie powinien być używany jednocześnie ze Śledczym i Katem bez wprowadzenia linczów, gdyż w takiej sytuacji śmierć Kata prowadzi go do niemal automatycznej przegranej.
  • W niektórych gronach gra się z Janosikiem bez jakichkolwiek szczególnych właściwości.
  • W innych gronach obdarza się Janosika 10. stopniem rewolowania, czasami o dziwo zbywalnym zerowej nocy.