"Stan"

I CO JESZCZE?! Może czarna kura Jasia z drugiej Z?
Chuck Norris nt. "stana"

obrazek
"Stan" (tymcz.)
Właściwości: Trolluje ludzi
Stopień rewolowania: 0
Oznaczenia: Niezwiązana

"Stan" to tymczasowa nazwa samotnie działającej postaci, której celem jest zrobienie 5 osób w konia.

"Stan" co noc, włącznie z zerową, dokonuje następujących działań:

  • Ustala, jaka osoba będzie przez dwie najbliższe doby całkowicie chroniona od śmierci. Jeżeli ta osoba zostałaby zabita w innym przypadku, liczy się to za jedną osobę zrobioną w konia (zabójcę). Jeśli ta osoba była i tak chroniona (np. przez ochroniarza), "Stan" nie otrzymuje punktu.
  • Próbuje okraść jedną osobę. W razie powodzenia liczy się to za jedną osobę zrobioną w konia (okradzionego).
  • Jeśli posiada posążek, wydaje go dowolnie wybranej osobie. Nie da się go jej ukraść do najbliższego jej obudzenia, wszelkie takie próby kończą się zrobieniem kradnącego w konia.
  • W przeciwnym wypadku ustala, kogo będzie śledził przez noc (osoba śledzona traci ewentualnie przejęty posążek na rzecz "Stana" i jednocześnie jest robiona w konia).
  • Decyduje, czy używa jednokrotnej umiejętności nadającej mu na dobę 13. stopień rewolowania, wraz z robieniem walczącego w konia w razie przegrania głosowania.
  • W przeciwnym razie może jeden raz zdecydować, że zmienia zdanie w kwestii osłony i za drugą próbą zabicia zabije ona zarówno atakowanego, jak i atakującego, robiąc dwie osoby w konia.

Mannitou co noc informuje wszystkich, ile osób w konia zdążył zrobić "Stan". Zrobienie tej samej osoby w konia kilka razy nie liczy się do puli, aczkolwiek swobodnie (na korzyść "Stana") traktowane są efekty zrobienia w konia frakcji.

Fabuła

"Stan" - Jeśli myśleliście, że to wszystko dzieje się naprawdę, pora się… przebudzić. Osoba, której się to wszystko śni, założyła się z Mannitou o wcześniejsze przebudzenie, że 5 razy zrobi kogoś w konia. Czy to zadziała? Zobaczymy.

Warianty i ciekawostki