Bruce Willis

- Are you classified as human?
- Negative, I am a meat popsicle.

Bruce nt. Bruce'a

obrazek
Bruce Willis
Właściwości: Rewoluje, dołącza się do jakiejś frakcji
Stopień rewolowania: 10/13
Oznaczenia: Rewol Psuje metagrę

Bruce Willis to działająca na własną rękę postać, która nie jest w stanie wygrać gry inaczej, niż zmieniając frakcję, jest jednak wyposażona w mechanikę tą zmianę umożliwiającą.

Bruce nie może wygrać gry, chyba że zmieni frakcję.

Co noc Bruce może jednokrotnie wywołać szum (bez budzenia się, w dowolnej chwili, przez podniesienie ręki).
Jeżeli podczas szumu jakakolwiek osoba wydaje dźwięki z tej samej kategorii co Bruce, Mannitou natychmiast budzi go i pozwala mu wskazać jedną osobę. Od tej chwili *Bruce* należy do frakcji tej osoby (budzi się z nią itd. oraz wygrywa w razie osiągnięcia jej celu), ale traci możliwość wywoływania szumu.

Jeżeli Bruce trafi na członka frakcji jednoosobowej, w wypadku śmierci tejże osoby wraca do stanu pierwotnego (ponownie musi "wybrać" frakcję) - jednak jednocześnie jest szantażowany przez tą osobę. W tym szczególnym przypadku wilkołaki traktowane są jak frakcja drużynowa.

Jeżeli w grze jest również Lucky Luke, obaj mają stopień rewolowania równy 13. W przeciwnym wypadku Bruce posiada 10. stopień.

Fabuła

Bruce Willis - Mieszkańcy miasteczka mieli podobno załatwić Bruce'owi główną rolę w nadchodzącym hicie. Bruce wie, że jest prawdziwym twardzielem, ale nie wie, kogo ma grać - a dodatkowy zarobek zawsze się przyda, w końcu mleko tanie nie jest.

Warianty i ciekawostki