Agent ubezpieczeniowy

Co? Może dodacie jeszcze kowala, właściciela saloonu, pastucha i kelnerkę? Niedługo nic nie będzie można wymyśleć do tożsamości!
entuzjasta dnia zerowego

obrazek
Agent ubezpieczeniowy
Frakcja: Miasto
Stopień rewolowania: 0
Streszczenie właściwości: Chroni jedną osobę przed śmiercią przez cztery noce
Oznaczenia: Dla dużej grupy Psuje metagrę

Agent ubezpieczeniowy to postać należąca do miasta.

Raz w ciągu gry, agent może kogoś ubiezpieczyć (powszechnie wiadomo, że ubezpieczył, nie wiadomo, kogo). Osoby ubezpieczonej nie można okraść, otruć, zabić, itd. do momentu śmierci agenta, okradnięcia go (wówczas ktoś ukradł polisę) lub upływu czterech nocy. W razie próby dokonania jednego z blokowanych działań, agent jest informowany o osobie/frakcji "atakującej".

Fabuła

Agent ubezpieczeniowy - W zasadzie nie wiadomo, od kiedy na Dzikim Zachodzie w cenę ubezpieczenia wchodzi całonocna ochrona życia, ochrona mienia i dostawa pizzy (niezatrutej!), ale wieść niesie, że od momentu porównania przez naszego agenta rachunków ze szpitali z tymi od Starmozarelli i KBG. W efekcie swej udanej reformy finansowej otrzymał sporą premię, a nawet po jej przechulaniu zostały bony na krótką ochronę wybranej osoby…

Warianty i ciekawostki

W K12 pod nazwą agenta ubezpieczeniowego kryje się postać analogiczna do krystalicznego obywatela.