Agenci

Agenci to opcjonalna frakcja drużynowa, któej celem jest uwolnienie umieszczonej gdzieś Królowej.

Cechy szczególne

Frakcja agentów powoduje dodanie pewnych elementów do sekwencji bandytów. Dokładniej rzecz biorąc, zerowej nocy ustalają oni, pod domem którego z obywateli miasta ukrywają Królową. Raz na grę mogą w sposób jawny dla ogółu przenieść ją gdzie indziej, w tym pod mieszkanie trupa.

Agenci wymagają włączenia opcji BFT.

Działania

Agenci mogą wykonać w nocy jedną z następujących czynności (i dokładnie jeden raz):

  • sprawdzić jakąś, niekoniecznie żywą, osobę. Jeśli dana osoba ma posążek, Agenci mogą, ale nie muszą, go na moment przejąć. Jeśli dana osoba jest bandytą, Agenci dowiadują się, czy Królowa jest pod domem jego lub jego sąsiadów, a jeśli tak, to czyim.
  • dokonać próby uwolnienia Królowej spod domu jakiejś osoby, niekoniecznie żywej. Jeżeli osoba ta jest żywa i Królowa jest gdzie indziej, zostaje ujawniony najniższy rangą nieujawniony członek frakcji. Jeżeli ta osoba nie jest żywa i Królowa jest gdzie indziej, dochodzi do upewnienia się Agentów, czy nie jest przypadkiem u sąsiednich trupów, a jeśli tak, to u którego, po czym wszystkie ciała trupów zostają profilaktycznie zniszczone.

Postaci

Historia, warianty, cechy szczególne