18-go o 18-tej

No mnie nie zaprosisz?… No mnie zaprosisz, a jej nie zaprosisz?… No nas zaprosisz, a siebie nie?… i tak kończy się faza zaproszeń na ten rodzaj spotkań towarzyskich.
z dialogów Mannitou

obrazek
18-go o 18-tej
Tajny? Nie
Opis: Wiele osób dostaje kaca
Oznaczenia: Klasa III Zdarzenie czasowe

18-go o 18-tej to zdarzenie klasy trzeciej.

Dokładny opis działania

Event nie zachodzi, jeśli nie żyje dziwka, szeryf ani burmistrz. W przeciwnym wypadku pierwsza żywa z wymienionych postaci zostaje rozgrywającym.
Na początku dnia rozgrywający tajnie wybiera pierwszego uczestnika imprezy, pierwszy uczestnik - drugiego itd. W momencie wybrania opoja na imprezę trafia całe miasto. W momencie wybrania jakiejś już zaproszonej osoby zaproszenia ustają.
Następnej nocy i następnego rana wszyscy imprezowicze, włącznie z zapraszającym, dostają kaca:

  • w nocy traktowani są jako upici;
  • w ciągu dnia nie mogą wyzywać na pojedynki, ujawnić się ani używać przedmiotów
  • jeśli cała frakcja różna od miasta ma kaca, nie może wygrać, dopóki się go nie pozbędzie.

Fabuła

Dziś jest ten wspaniały dzień, od którego syn dziwki może strzelić sobie kufla z szeryfem i burmistrzem. No i, jakby to powiedzieć, efekty są interesujące.

Warianty i ciekawostki

  • Można wprowadzić zasadę, że osoba z kacem może wyzwać na pojedynek inną osobę z kacem.
  • W wypadku wystąpienia jednocześnie zdarzenia Zew Wikingów można wprowadzić zasadę, że wikingowie nie dostają kaca.