Dziwka

Na Mannitou, tym wyborem wcale mnie nie zadziwiłaś. Noc się szybko nie kończy, może wykonasz swoją robotę jeszcze raz?
z dialogów Mannitou

obrazek
Dziwka
Frakcja: Miasto
Stopień rewolowania: 0
Streszczenie właściwości: Zadziwia klienta zerowej nocy skutkując wzajemnym zapoznaniem
Oznaczenia: Niemal obowiązkowa Dyskusyjna

Dziwka czasem określana mianami kurtyzany, prostytutki, k$#&y lub panny lekkich obyczajów (P.L.O.), to kluczowa dla gry postać należąca do miasta.

Dziwka zerowej nocy wybiera klienta, którego postać poznaje. Z drugiej strony klient zostaje obudzony i poznaje dziwkę. Proces ten jest określany często mianem zadziwiania.

Fabuła

Dziwka - może jej działalność nie należy do najbardziej cieszących pastora i lekarza (chociaż podobno za każdym razem zadziwia klienta), ale za to należy do tych nielicznych opodatkowanych. Możliwość spokojnego przeszukania ubrań po… usłudze stawia ją w pewnym stopniu na pozycji uprzywilejowanej, ale z drugiej strony jest niestety łatwo rozpoznawana przez każdego usługobiorcę.

Warianty i ciekawostki

  • Okazjonalnie spotykana jest zasada, że dziwka może ponownie wybrać klienta, jeśli trafiła na innego członka miasta. Reguła ta jest wysoce niezalecana.
  • Dżigolo jest nieortodoksyjną postacią działającą identycznie jak dziwka, tyle że po prostu oddzielną, przeznaczoną do gry dla wielu graczy.
  • Burdel to mikromodyfikacja będąca bardziej skomplikowaną wersją wieloosobowej dziwki.