Zły rewolwerowiec

Niech pomacha zły rewol… Dobrze. Jak zły rewol myśli, kto jest jego największym wrogiem? … Ja? Bardzo dobra odpowiedź. W nagrodę otrzymujesz fortepian!
z dialogów pijanego Mannitou

obrazek
Zły rewolwerowiec
Frakcja: Bandyci
Stopień rewolowania: 10
Streszczenie właściwości: Rewoluje
Oznaczenia: Niemal obowiązkowa Dyskusyjna Rewol

Zły rewolwerowiec to niemal obowiązkowa postać z grona bandytów.

Zły rewolwerowiec posiada 10. stopień rewolowania. W związku z tym podczas pojedynku z typowym graczem (tj. takim stopniu rewolowania mniejszym od 10) wygrywa niezależnie od wyników głosowania (aczkolwiek jest ujawniane, że jest jakimś rewolwerowcem, tylko wtedy, kiedy przegrałby pojedynek). W starciu z innym graczem o takim samym stopniu rewolowania (najczęściej dobrym rewolwerowcem) zły rewolwerowiec walczy na normalnych zasadach.

Fabuła

Zły rewolwerowiec - Ekspert w dziedzinie obsługi broni palnej, nieubłagany użytkownik noży i mistrz walki skrzynką - straszny los tego, kto wpadnie w jego ręce bez uprzedniego przygotowania na najgorsze! Jego największym problemem jest dobry rewolwerowiec, który z jakiegoś powodu dawał mu się we znaki nawet bez wykorzystywania właściwości otoczenia.

Warianty i ciekawostki

Znany jest przypadek złego rewolwerowca, który mimo śmierci dobrego rewolwerowca zdołał przekonać większość miastowych, że to on nim jest. Nie zaleca się próbowania takich numerów własnoręcznie.