Dobry rewolwerowiec

Budzi się dobry rewolwerowiec. Niech mi pomacha. A teraz niech wyciągnie język. A teraz niech zakołysze się dwa razy do góry, dwa razy do dołu, w lewo, w prawo, w lewo, w prawo i niech pokręci głową. Co tak na mnie patrzysz? Nie ma cheatów za darmo!
z dialogów Mannitou

obrazek
Dobry rewolwerowiec
Frakcja: Miasto
Stopień rewolowania: 10
Streszczenie właściwości: Automatycznie wygrywa pojedynki
Oznaczenia: Niemal obowiązkowa Dyskusyjna Rewol

Dobry rewolwerowiec to członek stada owiec miasta.

Dobry rewolwerowiec posiada 10. stopień rewolowania. W związku z tym podczas pojedynku z typowym graczem (tj. takim stopniu rewolowania mniejszym od 10) wygrywa niezależnie od wyników głosowania (aczkolwiek jest ujawniane, że jest jakimś rewolwerowcem, tylko wtedy, kiedy przegrałby pojedynek). W starciu z innym graczem o takim samym stopniu rewolowania (najczęściej złym rewolwerowcem) dobry rewolwerowiec walczy na normalnych zasadach.

Fabuła

Dobry rewolwerowiec - Każdy boi się zadrzeć z tym gościem. Niezależnie od pomocy z zewnątrz, jest w stanie pokonać w świetle dnia większość radnych, może z paroma wyjątkami. No i ten prochowiec!

Warianty i ciekawostki

  • Dobry rewolwerowiec nazywa się dobrym, bo należy do miasta, a nie dlatego, że dobrze strzela. Niejednoznaczność języka polskiego w tym względzie wytworzyła mikromodyfikację Czterech rewoli.